شيشه هاي Low-E و Sunergy

اين شيشه ها داراي پوششي از اكسيد فلز هستند كه مانع از حركت گرما ميشوند. از آنجا كه هميشه گرما داراي انرژي حركتي است، در زمستان كه داخل اتاق گرمتر است مانع از عبور آن به خارج ميشود و در تابستان كه محيط بيرون گرمتر است مانع از نفوذ آن به داخل اتاق ميشود. در نتيجه در مصرف انرژي صرفه جويي قابل توجهي ايجاد ميشود چرا كه يكي از بيشترين راههاي اتلاف انرژي در ساختمانها شيشه ها ميباشند.

شیشه های رفلکس Reflective Glass

ویژگی منحصر به فرد این نوع از شیشه انعکاس درصد بلایی از نور و حرارت خورشید و همچنین زیبا سازی نمای ساختمان و استتار داخل آن می باشد. اولین خاصیت شیشه های رفلکس عدم دید ناظر بیرونی در روز می باشد یعنی حتی اگر پرده ها کنار باشد کسی نمی تواند از بیرون داخل را مشاهده کند (گرچه این مسئله در شب برعکس شده و حتما باید پرده ها کشیده باشد)
دومین خاصیت شیشه های رفلکس با توجه به رنگ بندی این نوع شیشه ها ایجاد نمای زیبا برای ساختمان است. یکی دیگر از خواص شیشه های رفلکس بازتاب نور مستقیم خورشید و کاهش ورود گرمای تابستان به داخل است. شیشه رفلکس در رنگ¬های مختلف جهت استفاده و همخوانی بیشتر در نمای ساختمان موجود می باشد.

شیشه های Smart Glass

حدود یک سوم انرژی یک ساختمان از طریق پنجره‌ها هدر می‌رود. به همین دلیل تلاش برای کاهش مصرف انرژی در ساختمان‌ها بر روی پنجره‌ها متمرکز شده‌است. مطالعات زیادی برای یافتن روش‌های ذخیره انرژی صورت گرفته و نیاز به ذخیره انرژی باعث شده تا انواع جدیدی از پنجره‌های شیشه‌ای در ساختمان‌ها و همچنین در دیوارهای سالن کنفرانس در اداره‌ها به‌کار برده شود. این تکنولوژی کاربردهای فراوانی دارد. به عنوان مثال شیشه‌ای را تصور کنید که قابلیت تغییر از حالت شفاف به حالت کدر، توسط یک کلید را داشته باشد. می‌توان از این شیشه برای پنجره خانه (در حالت نیاز به ایجاد عدم دید)، برای جلوی فروشگاه‌ها در شب و همچنین حمام استفاده کرد. با وجود اینکه استفاده از این شیشه خصوصی، هنوز متداول نشده‌است اما نمونه‌های زیادی در تمام دنیا وجود دارد. اما پنجره‌های هوشمند موجود، از پنجره‌های الکتروکرومیک گرفته تا پنجره‌های با ذرات معلق، همگی به کمک ما شتافته تا به طریقی هوشمند به کنترل و بهینه‌سازی مصرف انرژی در ساختمان‌ها و اماکن عمومی کمک کند.

خط تولید گروه صنعتی قائم شیشه
خط تولید گروه صنعتی قائم شیشه
خط تولید گروه صنعتی قائم شیشه